Obecnie rekrutujemy do olsztyńskiego oddziału Account Service Operations, departamentu zajmującego się czynnościami związanymi z dokumentacją dotyczącą otwieraniem, modyfikacją i zamykaniem rachunków klientów korporacyjnych z krajów Europy, Afryki i Azji. Poszukujemy kandydatów na stanowisko Client Onboard Specialist
Do głównych obowiązków należy:
- Weryfikowanie dokumentacji klienta dotyczacej otwarć, zamknięć i zmian rachunków klienta
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów poprzez terminowe i poprawne wprowadzanie instrukcji klienta do systemow bankowych,
- Współpracowanie z innymi jednostakmi w celu usprawnienia procesów,
- Czynnym uczestniczeniu w życiu zespołowym.
Jeżeli:
- Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (B1),
- Cechuje Cię dokładność i odpowiedzialność oraz szybko przyswajasz wiedzę,
- Jesteś otwarta/y na nowe doświadczenia i rozwój w międzynarodowej firmie,
- Dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i potrafisz umiejętnie współpracować z innymi.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- unikalny pakiet benefitów socjalnych (m.in. karta Multisport, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowania imprez integracyjnych);
- prywatna opiekę medyczna (MEDICOVER);
- możliwość rozwoju i pracy w Citi w jednostkach na całym świecie;
- grupowe i rodzinne ubezpieczenie na życie;
- możliwość dołączenia do PPE (Pracowniczy Program Emerytalny);
- program Citi Friends (m.in. zniżki na kursy językowe, bilety do kina);
- dostęp do darmowych platform szkoleniowych, dzięki którym możesz rozwijać kompetencje albo indywidualne zainteresowania (możliwość korzystania z platformy na laptopie, telefonie, tablecie);
- prace w międzynarodowym środowisku, umożliwiającą praktyczne wykorzystanie języka angielskiego;
- wsparcie trenera w procesie wdrażania nowego pracownika;
- możliwość uczestniczenia w darmowych sesjach mentoringowych, coachingowych w celu wyznaczenia wymarzonej ścieżki kariery;
- uczestniczenie w licznych wolontariatach oraz wydarzeniach organizowanych przez pracowników Citi (np. Citi Run, Citi Volleyball, Citi Adventure Group).
-
Job Family Group:
Customer Service-
Job Family:
Institutional Client Onboarding-
Time Type:
Full time-
Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
Citigroup Inc. and its subsidiaries ("Citi”) invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. If you are a person with a disability and need a reasonable accommodation to use our search tools and/or apply for a career opportunity review Accessibility at Citi.
View the "EEO is the Law" poster. View the EEO is the Law Supplement.
View the EEO Policy Statement.
View the Pay Transparency Posting